Menü Bezárás

Miért tapogatóznál a sötétben, ha van elemlámpád is?

Képzeld el, hogy egy sötét szobában ülsz, Te és az ügyfeleid, valahogy a tudtukra kell hoznod, hogy a Te szolgáltatásod az, amire jelen helyzetben szükségük van! De ugye sötét van, nem látnak sem Téged sem a szolgáltatásodat. Vajon mit kell tenned ebben a helyzetben? Bizonyára egyetértesz velem abban, hogy kiváló szakember vagy, imádod a munkádat és a legjobb tudásod szerint el is végzed a rád bízott feladatokat!

De vajon mit tud rólad a külvilág! Tudják, hogy jó vagy? Tudják, hogy a szakmádban Te vagy a legjobb? Tudják, hogy mik az erősségeid, milyen problémára nyújtasz megoldást? Tudják, hogy a rendszereddel több 1000 üzlet dolgozik? hogy, nincs olyan ingatlan, amit ne tudnál eladni… az, amit Te a munkádban csinálsz példaértékű… de ez sajnos nem mindig elég…

Mi kell ahhoz, hogy tudjon rólad a világ?

Egy elemlámpa!

Ami láthatóságot ad, ami megmutatja, hogy jó vagy a szakmádban, ami hitelessé tesz és eléred vele azt az ügyfélkört, amit megérdemelsz.

Lássuk csak mi lesz, ha a sötét szobában felkapcsolsz egy pici lámpát? A fókusz egyből Rád szegeződik…

És kezdésnek kialakítunk cégednek egy egységes arculatot!

Miért kell egységes arculat? – Az egyre gyorsuló és változó üzleti világban kulcsfontosságú részlet az egyéni megjelenés a könnyen megjegyezhető céges arculat, itt nem kell nagyon különleges dologban gondolkoznod… a kevesebb több, az egységes arculatnak egyetlen szerepe van, hogy megkülönböztessen és beazonosíthatóvá tegyen a vevőd számára.

A céged arculatát egyszer kell jól kitalálni – gondolj a Coca – Colara, a colas üveg egyedi formáját 1915-ben egy pályázaton nyerte el és a mai napig ugyanazt a formát használják, a forma egyedi semmivel össze nem keverhető…

Az első lépés megvan, de hogyan tovább?

Kapcsoljunk fel még egy lámpát… már egyre többen figyelnek Rád, ezért jó lenne, ha jelen lennél az online világban is…

Akkor ezt az egységes arculatot vezessük át a weboldaladra is.Egy dolgot tudnod kell, a weboldal kialakításában nem az a döntő tényező, hogy Neked tetszik-e vagy sem… sokkal inkább az, hogy az első 5 mp-ben tudsz-e olyan tartalmat adni, amitől nem visszafordul az oldaladról a látogató, hanem tovább nézelődik. Egyértelmű az üzeneted? Előtérbe került a legfontosabb tartalom?

Egy weboldal akkor lesz jó, ha használható – pl. az összes gomb működik, esztétikus- meglepő dolgot fogok írni: „Nincs második első benyomás”…

Mit akarunk? Mit kínálunk? Kinek?  és a legfontosabb milyen problémára nyújtunk megoldást? Ha például egy designer vagy, akkor legyen ott az első mondatban a sales pontod, a különlegességed és az erősséged, másképp nem fog működni…

Szépen lassan kezdenek felgyúlni a fények, de azért még ne bontsunk pezsgőt… következő lépés az online világ felé a

 Facebook – egy facebook oldalt kezelni, kampányokat kialakítani lehet jól és lehet rosszul, ha rosszul csinálod, akkor most az van a fejedben, hogy az én vevőköröm nincs fent a facebookon… viszont ha jól csinálod, vagy van valaki, aki jól csinálja, akkor egy Black Friday alatt elkönyvelhetsz 50.000.000 Ft-os bevételt.. 100.000-es video megtekintést vagy több száz like-ot egyetlen posztnál

De tudod mit… nézzük mi van még?

Videomarketing – egy kutatás kimutatta, hogy a felsővezetők 65 %-a szívesebben kapja rövid videokban az információt, mint szöveges üzenet formájában. De egy video bejegyzés segíthet a márkaépítésben, a forgalom növelésben, egy termék vagy szolgáltatás megismerésében és ami a legfontosabb hitelessé tesz a szakmádban!

Nem tudom feltűnt-e, hogy egyre nagyobb a céged láthatósága… de megnyugtatlak, tudjuk még fokozni…

Biztos Te is voltál már úgy, hogy az interneten való böngészés közben beleakadtál egy cikkbe – blogbejegyzésbe… –És azóta is szívesen olvasod az író tartalmait, megnézted a weboldalát a facebookját ne agy isten még az Instagram oldalát is, hiszen tetszett a szemednek, amit látsz…

Na ezért szoktam mondani, hogy a Blogot semmivel sem tudod megverni…

Hogy miért? Mert a látogató ingyen van, nem fizettél érte, mégis kiépült köztetek egy láthatatlan bizalmi kötelék, amitől ő a követőddé válik és onnantól kezdve Te egy hiteles személy leszel a szemében és szinte bármit el tudsz neki adni…

Már van egységes arculatod kezdesz jelen lenni az online világban, vannak követőid és néhány blogbejegyzést is írtál már, de van még egy reflektor, amit be kell kapcsolnod!

Ez az egyik kedvenc témám, amit a legjobban szeretek, és ez nem más, a vizuális tartalom vagy mondhatnám azt is, hogy fotózás!

Egy fotó 300%-al hatékonyabb mint egy mondat és fél perc alatt célba is ér. Nagyrészt nem szövegben kommunikálunk, hanem képekben! Egy jó fotó nem közöl, hanem kérdéseket vet fel, érzéseket hoz elő, vágyat kelt

Igen most gondolhatod azt, hogy ennyi mindent hogyan tartsál egy kézben, a jó hír az, hogy ezt a feladatot nem neked kell megoldani!

Ha azt szeretnéd, hogy szép legyen a hajad fodrászhoz mész, ha különleges ruhát szeretnél elmész egy varrónőhöz, ha elromlik az autód elviszed szerelőhöz? Akkor a marketingedet is bízd nyugodtan szakemberre…

Nekem már csak egy kérdésem maradt a végére? Te mikor kapcsolod fel a lámpát?

Vélemény, hozzászólás?

Az e-mail címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük

Ez az oldal az Akismet szolgáltatást használja a spam csökkentésére. Ismerje meg a hozzászólás adatainak feldolgozását .